معلمان با استفاده از بهترین برنامه هایی که یادگیری را تضمین می کنند، همراه هستند.
آن ها به این دلیل در این شغل هستند که از کمک به موفقیت زندگی دانشجویان خود لذت می برند و می خواهند این کار را درست انجام دهند.
نظام آموزشی ایالتی و برنامه های درسی تمام ایالتی همچنان بحث و جدل میان والدین و مربیان را برانگیخته است.
باید به معلمان اجازه داده شود تا مسئولیت طراحی برنامه های درسی و آزمون پاسخگویی را بر عهده بگیرند.
آن ها باید به خاطر تخصص شان در زمینه محتوا و توانایی شان در کار با کودکان استخدام شوند.
بسیاری از آن ها آموزش هایی فراتر از مدرک کارشناسی اصلی خود دارند که مورد نیاز دولت است.
آموزش آنلاین آن ها در کلاس درس، تجربیاتی را در اختیار آن ها قرار می دهد که دیگر متخصصان آموزشی با تجربه محدود کلاس درس هرگز به دست نخواهند آورد.
از طریق درس های بی شمار، تنظیمات تدریس برای سبک های یادگیری، و رفتارها در جامعه دانش آموزان، معلمان به کارمندانی غیرقابل تفکیک تبدیل می شوند که بینش ارزشمندی نسبت به اینکه چه چیزی در کلاس کار می کند و چه چیزی کار نمی کند، دارند.
امروزه معلمان کمی هستند که مسئولیت های خود را جدی نمی گیرند. آنها منحصر به فرد بودن دانش آموزانی را که آموزش می دهند تشخیص می دهند و با آنها به عنوان افرادی که هستند رفتار می کنند. زمان آن فرا رسیده است که آونگ را به سمت مرکز برگردانیم و مسئولیت اصلی تدوین برنامههای درسی جامعی را که توانایی دانشآموزان را تغذیه میکند، به معلمان واگذار کنیم. از آنجایی که هر کودکی به اندازه اثر انگشت روی دستانش متفاوت است، مربیان باید در استفاده از روش های آموزش و آزمون که به همه زبان آموزان می رسد، آزاد باشند.
بیایید کلیشه سست معلم را یک بار برای همیشه حذف کنیم. به معلمان اجازه دهیم با احترام به تصمیمات آنها در مورد برنامه های درسی و آزمون، فرزندان ما را آموزش دهند و آنها را برای زندگی آماده کنند. به آنها اجازه دهید با روندها و فناوری فعلی، اصول اولیه را بسازند. بیایید شروع کنیم به شناخت و قدردانی از ارزشی که معلمان خوب به کلاس درس، برای دانشآموزانمان و در کل جامعه میآورند و از آن موقعیت ممکن با هم کار کنیم!
https://falleducational.parsianblog.com/
https://www.aparat.com/result/%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AA_%D8%AA%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%B3
معلمان با استفاده از بهترین برنامه هایی که یادگیری را تضمین می کنند، همراه هستند.
آن ها به این دلیل در این شغل هستند که از کمک به موفقیت زندگی دانشجویان خود لذت می برند و می خواهند این کار را درست انجام دهند.
نظام آموزشی ایالتی و برنامه های درسی تمام ایالتی همچنان بحث و جدل میان والدین و مربیان را برانگیخته است.
باید به معلمان اجازه داده شود تا مسئولیت طراحی برنامه های درسی و آزمون پاسخگویی را بر عهده بگیرند.
آن ها باید به خاطر تخصص شان در زمینه محتوا و توانایی شان در کار با کودکان استخدام شوند.
بسیاری از آن ها آموزش هایی فراتر از مدرک کارشناسی اصلی خود دارند که مورد نیاز دولت است.
آموزش آنلاین آن ها در کلاس درس، تجربیاتی را در اختیار آن ها قرار می دهد که دیگر متخصصان آموزشی با تجربه محدود کلاس درس هرگز به دست نخواهند آورد.
از طریق درس های بی شمار، تنظیمات تدریس برای سبک های یادگیری، و رفتارها در جامعه دانش آموزان، معلمان به کارمندانی غیرقابل تفکیک تبدیل می شوند که بینش ارزشمندی نسبت به اینکه چه چیزی در کلاس کار می کند و چه چیزی کار نمی کند، دارند.
امروزه معلمان کمی هستند که مسئولیت های خود را جدی نمی گیرند. آنها منحصر به فرد بودن دانش آموزانی را که آموزش می دهند تشخیص می دهند و با آنها به عنوان افرادی که هستند رفتار می کنند. زمان آن فرا رسیده است که آونگ را به سمت مرکز برگردانیم و مسئولیت اصلی تدوین برنامههای درسی جامعی را که توانایی دانشآموزان را تغذیه میکند، به معلمان واگذار کنیم. از آنجایی که هر کودکی به اندازه اثر انگشت روی دستانش متفاوت است، مربیان باید در استفاده از روش های آموزش و آزمون که به همه زبان آموزان می رسد، آزاد باشند.
بیایید کلیشه سست معلم را یک بار برای همیشه حذف کنیم. به معلمان اجازه دهیم با احترام به تصمیمات آنها در مورد برنامه های درسی و آزمون، فرزندان ما را آموزش دهند و آنها را برای زندگی آماده کنند. به آنها اجازه دهید با روندها و فناوری فعلی، اصول اولیه را بسازند. بیایید شروع کنیم به شناخت و قدردانی از ارزشی که معلمان خوب به کلاس درس، برای دانشآموزانمان و در کل جامعه میآورند و از آن موقعیت ممکن با هم کار کنیم!
https://falleducational.parsianblog.com/
https://www.aparat.com/result/%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AA_%D8%AA%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%B3